Виховання дитини – тяжка праця , але виправляти допущені помилки і перевиховувати – ще складніше. Багато батьків розуміють свої помилки надто пізно , зустрічаючи холод і байдужість своєї дорослої дитини.

     Шістьом із десяти дітей не вистачає батьківської уваги - вони хотіли б, щоб батьки проводили з ними більше часу. Такий висновок зробили співробітники Британського інституту сім`ї та виховання на підставі результатів нового дослідження, передає  LikarInfo.

В опитуванні взяли участь 255 дітей у віці 6-10 років, а також один із батьків дитини. Вісімдесят відсотків мам і тат зізналися, що тільки 1-2 рази на тиждень приділяють своїм дітям достатньо уваги. При цьому майже 65% батьків вважає, що важлива не кількість, а якість часу, проведеного з дитиною.

Між тим, батьківська увага виявилася для дітей у найбільшому дефіциті - його не вистачає майже 60% дітей. Тільки 4 із 10 дітей хотіли б проводити більше часу з друзями, а 7% не вистачає спілкування з братами і сестрами.

        Сумна статистика!.  У результаті дитина відчуває себе самотньою і безпорадною перед навколишньою дійсністю.

       Часто батьки самі підштовхують дітей до насилля . Якщо байдужість – постійний гість у домі , то неодмінно з’являється незбориме  бажання покласти їй край. І приходить момент , коли відчай засліплює , змушує діяти , забувши про наслідки.         

      А  що ж далі? Прикро , що  батьківська байдужість стала «вічною проблемою». Так, так «вічною». Ще на початку ХХ століття відомий американський письменник  О ' Генри у своєму оповіданні «Чия вина?» демонструє наслідки батьківської байдужості. Що робити ? Батьки повинні переглянути свої погляди на виховання , дати дитині моральну підтримку, частіше перебувати поруч, повірити в її успіх.

 

Аналіз стану роботи зі зверненням громадян

в Трудівській ЗОШ І – ІІІ ступенів за 2017 рік

 

  1. Графіки особистого прийому громадян директором Трохимчуком А.М., заступником директора з навчально-виховної роботи Сас Т.А., та навчально- виховної роботи Чумаченко О.І. розміщені біля кабінетів директора та заступників директора.
  2. Роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення проводиться на загальношкільних та класних батьківських зборах.
  3. Директор школи проводить особистий прийом громадян

Вівторок – 10.00 – 12. 00

  1. Звернення реєструються в журналі обліку особистого прийому громадян.
  2. Відповіді на звернення громадян даються в день звернення, або в термін на протязі 10 днів.

 

Звідки надійшли

 

 

 

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З них

Колективних

 

Повторних

Від героїв, інвалідів ВВВ

Від ветеранів війни та праці, сімей та інших громадян, які потребують

Пропозиції

Заяви, клопотання

Скарги

Інформаційні запити

Надано роз’яснення, необхідну інформацію

Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установчих

Відмовлено у задоволення клопотання, запити,

У стадії розгляду

Розглянуто, надано відповідь з порушенням

Вирішено позитивно

Кількість громадян, що звернулися до органу влади

Від громадян

поштою

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

Від громадян

на особистому прийомі

29

-

-

-

-

-

29

 

 

 

 

 

-

 

39

 

Від інших органів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

29

-

-

-

-

-

29

-

-

 

 

 

-

 

39

 

 

Директор школи А.М.Трохимчук

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 10 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір проектів підручників для 5 та 10 класів закладів загальної середньої освіти

Назва закладу освіти Трудівеька загальноосвітня школа І-Ш ступенів Кілійська районна рада Одеська область ______

Область Одеська область________________________________________________________________

Район (місто) Кілійський район, с. Трудове________________________________________________

Код ЄДРПОУ закладу освіти 34211328_________________________________________________ № закладу освіти в ІТС «ДІСО.» 15382__________________________________________

  1. «Українська мова (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Глазова О. П. -13 прим.

  1. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Авраменко О. М., Пахаренко В. І. -13 прим.

  1. «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Міляновська Н. Р. -13 прим.

  1. «Історія України (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Пометун О. І., Гупан Н. М. -13 прим.

  1. «Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Щупак І. Я. - 13 прим.

  1. «Громадянська освіта (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Бакка Т. В., Марголіна Л. В., Мелещенко Т. В. -13 прим.

  1. «Англійська мова (6-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти
  • Сірик Т. Л, Сірик С. В. -13 прим. -
  1. «Німецька мова (10-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Сотникова С. І., ГоголєваГ. В. -13 прим.

  1. «Російська мова (6-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

авт.: Самонова О.І., ШатківськаЖ. Ф., Гайдаєнко І В. -13 прим.

  1. «Мистецтво (рівень стандарту, профільний рівень)» підручник для 10(11) класу закладів загальної середньої освіти

авт.: Масол Л. М. -13 прим.

  1. «Математика (алгебра і почати, аналізу та геометрія, рівень стандарту)» підручник для 10 клаеу закладів загальної середньої освіти

авт • Бевз Г. П„ Бевз В. Г. -13 прим.

  1. «Інформатика (рівень стандарту» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньо!

' освіти

авт.: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В. -13 прим.

  1. «Біологія і екологія (рівень стандарту» підручник для 10 класу закладів загальної середньої

освіти „ , ~

авт.: Остапченко Л.І., Балан П. Г., Компанець Т. А., Рушковськии С, Р. - 13 прим.

  1. «Географія (рівень стандарту» підручник для 10 класу закладів загальної середньої осві авт • Коберник С.Г., Коваленко Р.Р. - ІЗ прим.

15 «Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В М)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіт г

авт, Б^аР В Г, Довгий С. 0„ Божинова Ф. Я., Кірюхіна О. О., за редакніею Бар яхтар В. Г„

Довгого С. О., -13 прим.

16. «Хімія (рівень стандарту» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освгги авт.: Попель П. П„ Крикля Л. С. -13 прим.

17 «Захист Вітчизни (рівень стандарту» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гарасимів І. М., Пашко К. О., Фука М. М„ ІЦирба Ю. П. - 8 прим.

18, «Захист Вітчизни (рівень стандар-ту, «Основи медичних знань..» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти авт ■ Гудима А. А., Пашко К. 0„ Гарасимів І. М„ Фука М. М. - 5 прим.

19 «Технології (рівень стандарту» підручник для 10 (11) юіасу закладів загальної середньш освіти

Т.С., Приходько Ю.М., Рак Л. М. -13 прим.